Period Lambat 4 Hari

The Best Period Lambat 4 Hari Ideas. Darah yang keluar ketika haid. Bole sy tau, adakah bole jadi kemungkinan sy hamil?

Lewat Period 3 Hari / Upt Positif Sorry Nk Tanya Semua Sy Baru 4 Hari
Lewat Period 3 Hari / Upt Positif Sorry Nk Tanya Semua Sy Baru 4 Hari from saniasnuris.blogspot.com

Disember 30 2020 403 pm. Kebiasaannya darah haid yang normal adalah lebih kurang 7 hari. Hai semua, saya baru dalam dunia ni.

Haid Normal 7 Hari, Ini 9 Punca Jika Pendarahan Lebih 15 Hari.


Istimewa untuk anda, hari ini kami akan kongsikan sebab period lambat yang ramai wanita alamai tanpa sedar. Kebiasaannya darah haid yang normal adalah lebih kurang 7 hari. Wanita yang lambat datang haid lebih daripada tiga kitaran.

Ovari Mengeluarkan Telur Setiap 12 Hingga 14 Hari Selepas Haid, Tapi Jika Telur Tidak Disenyawakan, Uterus Di Bahagian Lapisan Dalam Akan Luruh Seterusnya Haid Bermula.


Oktober 24, 2020 1:45 pm. Perubahan berat badan secara mendadak 2. Sebelum ni lewat period sehari je dah nampak positif kat upt.

Bidadari.my Berdasarkan Pengalaman Sendiri Yang Telah Pernah.


Darah yang keluar ketika haid. Saya lambat datang haid dah 4 hari, sevelum ni tak pernah. Pendarahan hanya akan keluar pada hari pertama haid.

Period Bole Bagi Pendapat , Sye Takpernah Miss Dtg Period , But Skrg Ni Dh Lewat 4 Hari , Bila Pergi.


Bole sy tau, adakah bole jadi kemungkinan sy hamil? Semakin banyak darah yang keluar maka kemungkinan haid anda akan berlangsung lebih. Kenapa period lewat seminggu keempat, anda mungkin menghidap penyakit kronik seperti kencing manis yang boleh mempengaruhi kitaran haid disebabkan oleh perubahan.

Tak Pernah Seumur Hidup Lewat Period.


Dan 277 ade mcm spotting tp sehari tu jee. Begini dok siklus haid saya berjeda 21 hari dari bln okt ke nov tgl 8. Sye wanita brkhwin… sblom ni cycle period teratur… sptutnya.

Belum ada Komentar untuk "Period Lambat 4 Hari"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel